خونه امنِ من ؟!
فقط آغوش تویی که دوسش دارم :) ️
مرهم زخمهای کهنه ام
کنج لبان توست …!
بوسه نمیخواهم، چیزی بگو!:)
جدایی آن جاست
که تو
دیگر از گفتن حرف دلت
دست میکشی...
وقتی میدونی با بودنت میتونی زندگیمو عوض کنی ،پس چرا نیستی...؟!
️چشمات کاری که میکرد با من هیچ ساغی نمیکرد ..!🙂
️هـر روز صفحه ی نیازمندیـهــا را زیر و رو میکنــم
میدانــم بالاخره
یک روز
به مــن لعنتی نیاز پــیدا میکنـــی . . .
هنگامى كه آدم کسی براى بوسيدن نداشته باشد ،سيگار ضرورى ميشود ...
️کشتی من به گل نشست ناخدای خوبی نداشت ):
️
لُکنت فقط از کارماندن زبان نیست
چشم ها هم گاهی روی یک چهره
گیر میکنند .
گُفتـے چَشـم روی هَـم بُگـذاری بَر مے گَـردَم... مُقَصِـر تو نیستـے از روزی کـہ رَفتـہ ای چَشـم بَر هَـم نَگـذاشتہ ام..:)
️به دنبال من خواهی گشت درآدم های بعدی…
️و شاید مرگ برای من
نوازش موهای تو توسط دیگریست..!!