ما را اندوهی کشت که با هیچکس نگفتیم...! ♡~A♡~
️4.1
عاشقانه غمگین خجالتی ما را اندوهی کشت که با هیچکس نگفتیم...! ♡~A♡~
️باز باران باترانه میخورد بربام قلبم باز گریهی عاشقانه میکنم یادتوهردم
️بین ما دوتا یه اقیانوس سکوته... و من دارم توش غرق میشم
️There is an ocean of silence between us… and I am drowning in it.
چه کشید ذلیخا😔 زیبا رویان جهان بی وفایند حتی پیغمبرانش...
️یک شب میان آرزوهایت گمُم کردی🌱 هر شب میان خاطراتم رد پای توست🌒
️يه چيزايي هست كه شايد هيچوقت نفهمين مثلاً اينكه چقدر يك نفر عكساتونو نگاه كرده :)
️وقتی میدونی با بودنت میتونی زندگیمو عوض کنی ،پس چرا نیستی...؟!
️