مثــ صـَرباز بِجَنگــ ! مثــ ژنرال بمیر 🙂 – – – – – – – – – – – –
️خداحافظ بیدار شدن های صبح زود، خداحافظ کلاغ پر های صبحگاهی، خداحافظ اشک هایی که برای عشق ریخته شد. تموم این ها تموم شد. دوران سربازیم به پایان رسید.
️با اینکه می دانم از آنِ من نمی شوی پا پس نمی کشم درست مانند سربازی که آگاهانه پایش را درونِ میدان مین گذاشته و عقب گرد نمیکند !
️تا قبل از اینکه برم سربازی فکر میکردم دو ساعت خیلی کمه، اما وقتی رفتم رو برجک دو ساعت وایسادم، فهمیدم دو ساعت هم خودش یه عمره! به سلامتی همه سربازا …
️سربازی دوران ساخته شدن برای تحمل سردی ها تلخی ها وزخم های روزگار است
️حکایت اون سربازی نباشید که اونقدر نامه داد تا اینکه عشقش ، عاشق پستچی شد… هر چیزی اندازهای داره حتی خوبی!
️فاصله برای عاشق همیشه تلخ است، چه ۸۰۰ کیلومتر و چه ۸ متر! این را از چشمان خیس سربازی فهمیدم، که از بالای برجک دیده بانی به معشوقه اش می نگریست!!
️سلامتی سربازی که شبها تا صبح تو خلوت تنهای پست دادن اشک میریزه و سختی میکشه! به امید این که ی روز به عشقش میرسه… ولی بی خبر از اینکه عشقش شبها زود میخواب تا از قرار فرداش جا نمونه…
️سین سرباز تلخ ترین و گاهی شیرین ترین سین زندگی یک پسر است
️شاید کمی تلخ تر ، شاید با تلخی و سکوتی بیشتر !
با حرف هایی ناگفته تر ..
اما حواست به حرفهایم باشد
شاید این بار من هم با "این نیز بگذرد" بگذرم ..️
بازماندگان عشق
تفاوت چندانی با بازماندگان جنگ ندارند!
#بشیرالمشری
️من بخاطر ارامش شما خط زدم رو زندگیم وکسانی که دوسشون دارم #پلیسی
️منتظر نشین، زندگی زودتر از اونی که فکر کنی میگذره!💛
️𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗪𝗔𝗜𝗧,
ʟɪғᴇ ɢᴏᴇs ᴏɴ ғᴀsᴛᴇʀ ᴛʜᴀɴ ʏᴏᴜ ᴛʜɪɴᴋ
در مقام صبر
آری شود و لیک
به خون جگر شود...
• حافظ️
ما شاه وبی بی بودیم چیکار سرباز داری؟💔ª
️[آدم ها گاهےگریہ مےڪنند نہ بہ خاطر اینڪہ ضعیف هستند بلڪہ بہ این خاطر ڪہ براے مدتے طولانے قوے بودهاند :)]
️درنبودت ژاکتی بافته ام ، به گرمای آقوشِ طُ نیس ولی بی منت است:)⛄
️من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید.
️◊هرچـــہ آید بہ سَرم باز بہ گویم گُذَرَد ◊ وای از این عُمــــر ♚ڪـــہ بامیگُذَرَد میگُذَرَد😏😏
️مثــ صـَرباز بِجَنگــ ! مثــ ژنرال بمیر :)
️سربازان در جنگ خواهند مُرد پیرمردان در بسترهایشان, و من در چشمهایت!
️صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است
️دُرسته هیچے نیستَم وَلــــــے یه سَـــــــــــــربازه تُـــخــــــــسَـــــــم کـــــه بـــــے بـــــے چیه؟ آس و شاهِشَم آدَم حساب نَکردَم تو که دیگه جایه خود دارى
️داداش غصه نخور غصه حرومه کلاتو یه چرخ بدی دوسال تموم شده
️