سالم و زیبا نگارین اختری
بر سرم او ریخت یک دنیا گهر
داد ما را او زرحمت دختری
دختری مانند گل زیبا و پاک
از همه ناراستی ها او بری
او گل کاشانه ما می شود
میکند بر ماهتاب او سروری
لطف حق شامل شده بر حال ما
میگشاید یک به یک بر ما دری
خنده بر لب دارد و نوری به چشم
با نگاهش میکند افسونگری
من چه خوشبختم که دارم دختری
دختری زیبا رخی تاج سری
او شده نور دو چشمان پدر
روز دختر مبارککک♥💕️
من خواهان ماندن در کنار تو را
گفتی هستی برایت یک بازیچه
فقط در تصمیم گیری عمل کردم مانند بچه
هر روز عصبانی تر از قبل شده ایی
چون هر روز شکسته تر از قبل شده ایی
پیروزی هایمان در کنار هم امکان پذیر بود
ولی ادامه دادن برایمان ناپذیر شده بود
صدای نوتیف گوشی بلند شد
آن دختر از بخت من رد شد
هر روز زندگی میکنم با غصه
تا برگردی و بگویم زندگی بسه
️
پاییزم اومد. شما نمیخوای بیای؟ پس با کی شجریان گوش بدیم، چایی سر بکشیم، بافت و بارونی بپوشیم و ها کنیم تو دست و بالمون. ای بابا ای بابا.. پاشو بیا دیگه. مگه چند تا پاییز دیگه زنده ایم؟️
لبخندت زندگیمه . .♡
️
این زمیـن هرطور بگرده ...
مقصـد〖قلـــبِ من〗قطعاً تویی.. 💌🔐
️
خود را به زمین میاندازند و صدای خشخش خرد شدنشان در زیر پای ما آخرین پچپچهای «دوستت دارم» است...🤍🌸️
هیچکدام عشق نه نیازی به وجود دارد نه توهم
او حسی را نیاز دارد که او را سرشار از هیجان کند به او دوست داشتن یاد بدهد️
گر مرا ترک کنی
من زِ غمت می سوزم،
آسمان را به زمين
جان خودت میدوزم،
گر مرا ترک کنی
ترک نفس خواهم کرد،
بی وجود تو بدان
خانه قفس خواهم کرد...
️
دل رفتارت شدم
یارا ببخش تقصیر من
آرزو دارم که قید تو باشم تا ابد
دست های نرم نازوکت تا ابد
زنجیر من
🫴🏻🥀❤️🩹️
این پاییز بدون تو گذشت
زندگیام بی تو در گذر است
من رهگذر زندگیات بودهام
تقصیر تو نیست
خواستم اما نشد !
تو نخواستی !
بگذریم !
بعد از این ،
هزار روزِ پاییزی بی تو در انتظار من است…!
#رومینا_معین_زاده
|
️صدای تُ تنها مواد مخدریه که با هنذفری تزریق میشه ♥️🎶
🔸پدرت حضرت خورشید و خودت ماه تمامی
🔸غنچهای نیست که عطر نفست را نشناسد
🔸تو که ذکرصلواتی و درودی و سلامی
🌸🍃 ولادت با سعادت ابن الرضا، حضرت جواد الائمه علیه السلام مبارک باد. ️
صداے قلبٺ♡︎
آهنڱِ موردِ علاقہے منہ...♫︎ꨄ︎
️
𝒾𝓈 𝓂𝓎 ℱ𝒶𝓋ℴ𝓇𝒾𝓇𝓉ℯ 𝒮ℴ𝓃ℊ•♥️
من نمیتونم ساعت ها ازت بیخبر بمونم و وانمود کنم حالم عالیه ، نمیتونم جوری رفتارم کنم که برام مهم نیستی تا جذابتر بهنظر بیام ، من فقط بلدم از ته دل عاشقت باشم ، (( حداقل تو زود به زود دلت برام تنگ بشه چون من هر لحظه از دلتنگی میمیرم )) بیا به همه دنیا نشون بدیم عاشقی نیاز به سیاست نداره و خودش با سادگی خیلی قشنگتره❄️️
وَقتی"حَـــــرف"میزنیِگُوشهام صِداتوُبه"آغُـــوش"میکشَن💞
️
𝕎𝕙𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕋𝕒𝕝𝕜 𝕞𝕪 𝕖𝕒𝕣𝕤
𝔼𝕞𝕓𝕣𝕒𝕔𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕍𝕠𝕚𝕔𝕖 ️
تو رو دوست داره
پشت اون نگاه سردش
تو رو میشناسه
یه دفه یه دفه یه دفه
تو شدی سحر آرزوهاش
یه دفه یه دفه یه دفه
تو شدی غروب رویاهاش
چرا نمیای بسازی این رویا رو باش
چرا نمیام اما من کجای این رویاهام
چرا نیستی تو شدی کل رویاهاش
تو شدی بلندی موهاش
میام میسازم این رویا رو باش
می مونم تا تهش باهاش
میشنوم رویاهاش رو با افتخار...️
.
بیمار خندههای توام ، بیشتر بخند
خورشید آرزوی منی ، گرم تر بتاب :) ♥️🗝
صداش بغل کردنی بود!️
𝓘 𝓦𝓪𝓷𝓽𝓮𝓭 𝓣𝓸 𝓗𝓾𝓰 𝓗𝓮𝓻 𝓥𝓸𝓲𝓬𝓮!
با ❪ قَلبَـــم ❫ اٍمضٰا کردم
توبا ❪ اغوشــت ❫ مُهرَش کن!♥️✌️
️
انگیزهیِ تَمام آرزوهامی دلبــــر•♥️•
️
𝑚𝑦 𝐷𝑟𝑒𝑎𝑚𝑠 𝐷𝑎𝑟𝑙𝑖𝑛𝑔 •💍•
عشق يعني مي پرستم من ترا
عشق يعني آن نخستين حرفها
عشق يعني در ميان برفها
عشق يعني ياد آن روز نخست
عشق يعني هر چه در آن ياد توست.
️
انسان ها همین خاصیت رو دارن؛ با توده ای از احساسات سرد دست ب انتقام میزنن اما نمیدونن که همون توده سرد قابلیت اینو داره که تبدیل ب گرمای عشق بشه...
نمیدونن ک برای حس هایی مث انتقام چن سال لازمه تا وجود ی نفر پُـر بشه اما همون چن سال درمقابل ی لبخند، تبدیل ب عشق میشه!
_رالی، هان ماریا
وَقت به آغوش کشیدنت
بوی "تـــو" را بگیرد ذَره ذرهیِ وجودم...♥️
️
"عاشِقـــانِهای" کِ در "جَهــــان"
ثَبت شُده...
«دوستَـ♡ـت دارَم»..!♥️•➤
️
دِلبَـرکَم...♡❣
کَمنهزیآدمیخواهَمت❣
آنقدَرکهدرتَمامخاطرِههایَم❣
تُــ......ــوباشی❣
قدمبزنی،بخَندی،بخوآنی❣
برقَصی،ببُوسی،بِمانی❣
وبِدآنیکهمَنچقدرعاشِقاین❣
فِعلماندنَم 💛💍🌸 ️
↜تــ∞ـو↝
آرامـش این دلِ آشــوبِ مَنــی ...🥰
️
"لبهـــــایت" سَند است
حرف که میزنی
من پایِ "تمـــــامِ" عَهدنامهیِ
"دوســــتداشتنت" را
با "بوســــه" مهر میکنم🍃♥️❄️🌼||•
️