اگر که نتوانتم تو را تا ابد ببینم
بدان که همواره تو همراه من خواهی بود
از درون و از برون
همراه من خواهی بود
بر نوک انگشتانم
بر تیغههای ذهنم
و در میانهها
در میانههای آنچه که هستم
از آنچه که از من باقی خواهد ماند.️
4.9
عاشقانه غمگین دوستت دارم ادبی
بغل کردن رفتاری ازجنس نیاز نیست.
ازجنس براورده کردن نیاز های دیگه هم نیس. بلکه ازجنس ابرازه، با زبان بدن.. ابراز اینکه فاصله ای بین من و تو نیست وببین چقد لمست میکنم"وببین چقد دارمت مراقبتم ببین چقد تعلق دارم بهت.
"چقدر مشتاقم بهت" وببین چقد امنم. ومیبینی چقدر قشنگی؟ بغلت میکنم که ببینی"ومی بینی چقد برای من مطبوعی؟ چقد میتونم ازت نفس بکشم؟ بغلت میکنم تا ببینی عاشق عطرتم"بغلت میکنم که قد بودنت، باورت میکنم"
بغلت م️
4.9
عاشقانه زندگی دلتنگی دوستت دارم
#شعر👀'🫀 ۫ ּ
شب شد...
ماه را بوسیده ام
خیال پریشانم را شانه زده ام
گلدان های شمعدانی را به نوازشی آرام
خوابانده ام
منتظرت می مانم
تا...
چون هر شب با صدای
" شبت بخیر ماه من."
رویای تو را به آغوش بگیرم....!!!
‹ کُنجِدل🫀›️
4.9
عاشقانه آرامش همسر دوستت دارم
☽︎جاناٰنِمن ♡☾︎
نَفسهایِتوتمامِخوشبختیِمَناَست
ومنسرخوشترینم،
دردنیاییکهتوتمامِآنی
مهربانِشیرینسٌخنوخوشرویِمَن
مَنبرایَتهرلَحظهعاٰشقیمیکٌنم،
تٌوبراٰیمهرثاٰنیهاَزماندنبِگو...💚🍷🌴
️
4.0
عاشقانه دوستت دارم
«ولی من اگر هزاران سال زنده باشم، پیر و شکسته و مردنی شوم، بازهم به یاد تو خواهم بود؛ باور کن اگر بمیرم استخوانهایم، خاکسترم، جسدم، کفنم، تو را دوست خواهند داشت...🤍🍃»️
4.7
عاشقانه مهربانی دوستت دارم ادبی
*بیا جانم
بیا و دل به مهر کسی بده
که وقتی از تو دور است
هر روز صبح
عکس هایت را...
مرور کند
و دلش برایت از دور ضعف رود
بیا مهر کسی را به جان بخر
که وقتی حواست به نگاهش نیست
چشمانش را ببندد
و در دل
آرام دعایت کند.️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی دوستت دارم
- باورت میشود؟
همه زندگیم ...
وابسته به دو حرف است ،
تـــ♥️ــو ...
「 • 🫀 . . 」
💞💞هیچــگاه ادعـای خاص بودن نکردم
اما خــاص بودن عشق ” تو ”
مرا هـــم خاص کرد . . . 👍❤️
「 • 🫀 . . 」
💞elis💞️
3.7
عاشقانه دخترانه دوستت دارم حقیقت
من تورو مثل آخرين روز هفته، مثل پنج دقيقه خوابِ بيشتر، مثل یه صبحانهى دورهمى، مثل بوى سنگک داغ، دوست دارم. من تورو مثل یه فنجان چای گرم، مثل یه صندلى كنار شومينه، مثل يک كلبهى چوبى تو دل جنگل، دوست دارم. من تورو مثل خوابيدن زير نور ماه و ستارهها، مثل لبخند زدن به یه بچه، مثل قدم زدن زير بارون، دوست دارم. من تورو مثل یه مادر، مثل یه پدر، مثل یه خانواده دوستت دارم.️
4.7
عاشقانه آرامش بامعرفت دوستت دارم
چه خوش گفت سهراب سپهری :
تا گرفتم خلوتی تاریک، روشنتر شدم
قطرهای بودم چو رفتم در صدف گوهر شدم
هیچ گل چون من در این گلزار بیطاقت نبود
خواب دیدم چون نسیم صبح را، پرپر شدم
خشکسالیدیدهای در این چمن چون من نبود
ابر را دیدم چون در آهنگِ باران، تر شدم..!️
4.9
عاشقانه تنهایی شعر دوستت دارم دلتنگی خسته
میگه که:
"اگر میلیون ها نفر دوستت داشتند؛
من، یکی از آن ها بودم...
اگر یک نفر دوستت داشت؛
من ، او بودم...
و اگر هیچکس دوستت نداشت؛
من مرده ام... "🍂
️
5.0
عاشقانه دوستت دارم بامعرفت
ندیده بودمش تاکنون، لحظه ای دیدمَش
چیزی جوانه زد در دلم ، که پنهان کردمَش
بود تمام روز در سرم آن تصویر قشنگَش
در دل بی جنبه خود زیادی بزرگ کردمَش
انقدر گفتم این یار چنین است و چنان
که کاری کرد برای عمری پشیمان گشتمَش
حال تو بگو ای یار شیرین سخنم
چرا دل ما را بد عادت کردی و رفتی با دیگری؟
دل ما گناه داشت او را زیادی سرزنش کردمَش️
3.5
شعر عشق یک طرفه دلتنگی دوستت دارم
ســلامتـی 'مــــــادر'...
'میـم' بـرا مهـربـونیـاش
' آ ' واســه آرزوهــاش
' د ' واسـه درداش
'ر' واســه رنجـاش.
بســــلامتـی وجــودِ نـازنیـنِـش❤️
♥️ عاشقتم_مادر ♥️
❤روز مادر مبااااارک❤
️
4.9
مهربانی مناسبتی دوستت دارم مادر
میگفت :
نخل شخصیت عجیبی داره برای همین واحد شمارش اون نفره .
اگه سرنخل قطع بشه میمیره ؛ اما سقوط نمیکنه ،
پژمرده یا خشک نمیشه ، فقط میمیره . .
اونم ایستاده و سرپا ؛
حکایت آدماست بعد رفتن بعضیا ؛ اصلا
چرا راه دور بریم ؛
خودِ من بعد رفتنت ، نه سقوط کردم ، نه خشکیدم و نه پژمردم ؛
فقط مُردم ، ایستاده و سرپا : )!🗝'🔓⤿️
4.6
عاشقانه غمگین خسته دوستت دارم دلتنگی
#مُّسَلمان.شُّدم.وُقتی.گُّفتَّن.چَّشمانَّت.کِار.خُّداسّت💎
#آلوده خاطرات
️
4.1
عاشقانه شعر دوستت دارم حقیقت زندگی
میدونم #نگاهم میکنی!
میدونم #بهترینارو برام در نظر گرفتی!
من از ته قلبم باور دارم به رحمت و #حکمتت...!️
4.8
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم ادبی خدا
دلم میخواد
با یه ون همتون بردارم
بریم شمال یه کمپ بزنیم
آتیش روشن کنیم
یکی گیتار بزنه
بقیه بخونن
یه هات چاکلت داغ تو دستمون باشه
صدا دریا بیاد و یه پتو دورمون باشه
شب تو کیسه خواب بخوابیم
صبح یه چایی آتیشی با غذا روی آتیش
بعدش بریم تو ساحل راه بریم
️
5.0
عاشقانه رفاقتی دوستت دارم موسیقی دریا
•• عزیزترینِمن :
تو ابدی ترین عشقی برای قلب من
تو قشنگترین حسی برای تمام وجود من؛
تو مثل یک معجزه رخ دادی و قشنگترین اتفاق
زندگیم شدی :))))! . .
•• آرومهجونِمن :
تو خوش قلب ترین آدمِ دنیایی
دوستت دارم یارِ همیشگیم🥲❤️️
4.4
عاشقانه همسر دوستت دارم
- بدم میاد از اون ادم کنه ای ك هر جوری شده . .
میچسبه به ادمایِ عزیزِ من .
و راستش بیشتر از عزیزام بدم میاد ك !
منو یادشون میره و به اون ادم بها میدن .
± شایدم مودم اون قسمت از موزیک آیداشِ که میگه :
- چیشد شدم مهمونِ ناخونده ?!(' ️
5.0
عاشقانه بهترین ها زندگی دوستت دارم
میشود جانم شوی در من روی فریاد شادیم شوی جنگجوی غم هایم شوی لبخند لبهانم شوی چشمانم حیرانم شوی
میشود تمام من شوی لحظه به لحظه در یادم شوی رخنه در حالم کنی ظغیان رویایم شوی
آخرش ؛ میشود یارم شوی ؟️
4.9
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم آرامش شب
امشب رها از زمان !
تنها به تو می اندیشم . . .
آهنگ های تکراری !
خاطرات تکراری !
و اشک های تکراری !
تکرار در بودن تو که هیچ گاه تکراری نمی شود !
این بی نهایت من است . . .️
5.0
عاشقانه غمگین شعر دوستت دارم دلتنگی عشق یک طرفه
اون میگه"عاشقتم"
ولی فرانسکافا میگه:
اگه میلیون ها نفر عاشقت باشن من یکی از اونام
اگه فقط یک نفر عاشقت باشه اون منم
اگر هیچکس عاشقت نبود بدون من مردم
_𝑨𝒚𝒔𝒂𝒏🍷🔪️
4.9
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم عشق یک طرفه آرامش
اگه بهترین اتفاق امسالتون اومدن فردی تو زندگیتون بود از ته دلم آرزو میکنم بهترین اتفاق سال دیگتون این باشه که بهترین لحظات و با همون فرد رقم زدین و تجربه کردین...و همچنین آرزو میکنم بهترین اتفاق هر سالتون ؛ بودن در کنار هم و تجربه آرامش بیشتر بینتون باشه...❤️️
5.0
عاشقانه دوستت دارم آرامش عید
خدایا...
به خاطر همه ی...
چیزایی که دادی...
ندادی...
دادی پس گرفتی...
ندادی بعدا میخوای بدی...
دادی بعدا میخوای پس بگیری...
ندادی میگی دادم...
اصلا نمیخوای بدی...
نداده بودی فک کردی دادی....
نمیدی هی میگی میدم...
شکرت❤️
4.8
بهترین ها مهربانی دوستت دارم خدا
+ یه دقیقه دیگه تو این شهر معلوم نیست کی زندهاس کی مرده
اگه قرار باشه من یه دقیقه دیگه زنده باشم،
فکر کردم دلم میخواد یه چیزایی بهت بگم که هیچوقت بهت نگفتم .
اینکه من چقد قیافهتو،
صداتو،
لحن حرف زدنتو،
خندههاتو،
همین آرایش ناشیانهی قشنگی که کردی رو دوست دارم️
4.8
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم زندگی
اگر یاد کسی هستیم این هنر اوست، نه هنر ما..
چقدر زیباست کسی را دوست بداریم،
نه برای نیاز..نه از سوی اجبار و نه از روی تنهایی..
فقط برای اینکه او ارزشش را دارد!:)
“فروغ فرخزاد“
heliya90
heyrozegar
mehdix7
heli206
gomnamjahady ️
5.0
عاشقانه رفاقتی دوستت دارم ادبی
اونجا که نزار قبانی میگه:
آیا شک داری که تو،
شیرینترین و مهمترین زنِ دُنیایی؟!
آیا شک داری که وقتی یافتمت،
کلیدِ تمامیِ درهایِ جهان از آنِ من شُد؟
آیا شک داری وقتی دستات را گرفتم،
جهان دگرگون شُد؟
آیا شک داری بزرگترین روزِ تاریخ
و زیباترین خبرِ دُنیا
لحظهٔ ورودِت به قلب من بود؟
-سیتا ️
4.9
عاشقانه شعر همسر دوستت دارم شاد
من تو این دیالوگ سریال جریان چنان غرق شدم که بیدار کردنم محال است!!
نبین جیران
نگو جیران
نشنو جیران
تو فقط باش. برای من باش!!. مثل من که برای تو هستم.🌿
به خدا از ساعتی که وارد شدی من از بیداری رفتم! به چنان خلسهای وارد شدم که مثلش در تذکره هیچ عارف و عاشقی نیست🕊️
پس کاری نکن که از خواب خوش بیدارم کنی دلبرکم.🌓️
4.7
عاشقانه شاخ دلتنگی دوستت دارم شاد
هر زنی برایِ زیباتر شدن ؛
باید یک مردِ عاشق ، داشته باشد .
زن ها استعدادِ عجیبی در شیطنت و دلبری دارند ؛
اگر آنی که باید باشد ، باشد !
در زیباییِ آفرینشِ زن ها شکی نیست !
اما مردانِ عاشق ،
می توانند با یک نگاه و احساسِ ناب ؛
رویِ این مرغوبیتِ ذاتی ، تشدید بگذارند
شک ندارم تمامِ زنانِ شاد و موفق
جایی از دنیا مردِ عاشقی دارند ؛
که وجاهت و استعدادشان را تحسین می کند ... !
زنان ، بزرگ ترین معجزه ی آفرینشَند ️
4.5
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم حقیقت زندگی