عاشقی باید قسمت آدم بشه. وقتی شد یهو به خودت میای میبینی یکی هست که برات باهمه فرق میکنه. صدای پاشو میشناسی، عطر تنشو میشناسی. وقتی میبینیش این قلبت انقد تندتند میزنه که فکر میکنی الان همه صداشو میشنون. بهت محل نزاره کلافه ای. وقتی هست خوبی. وقتی هم نیست جاشو هیچکس دیگه ای پر نمیکنه. همه چیزت میشه اون. ️