بین لبخند و اشک ریختن لبخند را انتخاب کردم نه به خاطر آن که دلم شاد است؛ برای این که راحت تر می توانم دلیل لبخندم را به دیگران توضیح دهم تا علت اشک هایم را️
هرگز نگفتند كه زن باید عاشق باشد و مرد لایق. عشق را سانسور كَردند! من سالها جنگیدم تا فهمیدم كه بیعشق، نه گیسوانِ بلندم زیباست، و نه چَشمان سیاهم، و نه مَردی با دستان زمخت و گونه هایِ آفتاب سوخته... خوشبختیام را تضمین میكند!❤️🩹'₎
اگه یه روز ازم بپرسن قشنگ ترین چیزی که با گوشات شنیدی چیه میگم: شنیدن اسمم با میم مالکیت با صدای تو، خنده های قشنگت، دوست دارمایی که یهویی میگی؛ ناز کشیدنات... اصلا هرجوری حساب میکنم وجودت آرامبخش منه :)️