درد فراق را ب کدامین مطب برم؟!
رفع غم حبیب ک کار طبیب نیست
༻تـیـرے بِـہ خَـطـا هَـم نَـزَدے هَـر چِـہ زَدے خـورد
یـِـڪ دَنـده تَـر اَز دُشـمَـنــے اِے دِلبَــ๛ـر لَـجـبـاز༻
مرد آن است که بجنگد سر معشوقه خویش ... ✊🏻❤️
️خبــرت هـست که از خـوبی خود ، بی خبری ؟!
بخدا خوبــتر از خوب تر از خوب تری ...
••
به خودم که نگاه میکنم
بدون تو محتاج ترینم
اما وقتی با تو باشم
بینیاز از غیر توام
حکایت من، حکایت قطرهای است
که به دریا پیوسته است🌱🌊
من تو واسه هم عین ضربان قلبیم
قبلا رو ببخیال ، از الآنه تقوی➖⃟❤
وقتی میشینه غم توو اون چشمایِ نازت
جهانِ من شب میشه یهو...
دوستت دارم ، بدون غیر از این نیست 🖐️❤️
️خودم را
خوب سنجیدم
بدون تو نمی ارزید....!
🍁🧡️
رفتنت
آنقدر ها هم که فکر میکنی
فاجعه نیست
من مثل بید های مجنون
ایستاده میمیرم :)
لُکنت فقط از کارماندن زبان نیست
چشم ها هم گاهی روی یک چهره
گیر میکنند .
تموم قشنگیاے جهان
جلو خنده هات ڪم میارن👀🤍
دل من گردِ جهان گشت
و نیابید مثالَش 💍💜
این دِل میرَوَد، جان میدَهَد ضَعف میکُنَد جانــا بَرایِ خَندِهاَت🙊💛
️.هیچوقت نفهمید من اونو واسع زندگی نمیخواستم،من زندگی رو بخاطر اون میخواستم...🖤
️افتاده ام به دامِ بلایی به نام عشق... ختمِ به خیر میشود این ماجرا به تو :) ❤️🌿
️
تو اون آرامشی هستی که هر لحظه بیشتر تو وجودم رشد میکنه💕✨
️
اگه دنبال ارامشی به بغلش پناه ببرシ
️《طُ》 دقیقا هما کسی هستی که از (خدا) خواستم
M
هر آنچه هستی برایم مهم نیست
مهم این است که برای من هستی 💓❤️
گل بی گلدون نمیشه...🌹🥀
این ادم بی تو ادم نمیشه...🥺
کاش هر صبح تو بخندی و
من از خنده ی تو سیب بچینم ....
• • • • • • • • · · · · 𖧷 · · · · • • • • • • • •
تو تنهـا آرِزویِ منی••͜♡!
●━─ᵁ ᴬᴿᴱ ᴹᵞ ᴼᴺᴸᵞ ᵂᴵˢᴴ ─── ⇆.
• • • • • • • • · · · · 𖧷 · · · · • • • • • • • •
اقای قاضی صداش خوابو از چشام گرفته:)
️میگن به هرچی بخندی به سرت میاد... میگم دلبر ،من انقد میخندم برات که به سرم بیای🤍🧿
️یاد گرفته ام
تنهایی را
ماهرانه پشت روزنامه ای پنهان کنم
اما از مهتاب
که بوی شانه های تو می داد
چیزی را نمی توان پنهان کرد ...
شنیدن صدات مثل بغل کردن از راه دور می مونه...:)
️