میروی و مرا تنها میگذاری!
نمیمانی تا بدانی چه میگذرد بر من!
نمیدانم میدانی یا نه
ولی
من دوستت داشتم!
دارم!
خواهم داشت!
⌈هَٰر مُوقِٰع بهٓم ریخَتٛم ...
"مَنُـــو بٛبٰـــافِ"
به ڪَلٰافِ " آغُوشِٛت" 🧶 ⌋
یه روز فکر نمیکردم کسی رو بشتراز خودم دوست داشته باشم ولی..... این اتفاق افتاد و من الان عاشق تو ام. عشقم❤😍
️💕هــر نــفــســۍ کــہ در ســینہ مـــیڪشـم به هـــواے تــوســت،🌸🍃،《دݪــبر ڪم》 ♡
️دخترِ دُنیام
که تورو توی زندگیم دارم !
تو دلیلِ آرامش و
زنده بودن مَنی 🧿😍️
که وقتی حالم خوب نیس
خَنده میاری رو لبام...🙊♥️🍃️
«مطمئن باش که مهرت نرود از دل من!
مگر آن روز که در خاک شود منزل من!»️
بی سبب نیست که هم جانے و هم جانانی˘˘️
که پس از دوری بسیار به یاری برسد ˘˘️
هرگز نه کهنه میشود نه تکراری! ˘˘️
ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ ɴɪᴄᴇʀ ᴛʜᴀɴ ʜᴀᴠɪɴɢ ʏᴏᴜ?
• 𝑇𝒉𝑒 𝑆𝑐𝑒𝑛𝑒 𝑂𝑓 𝑀𝑦 𝐿𝑜𝑣𝑒 𝑎𝑛𝑑
𝐼 𝑁𝑒𝑣𝑒𝑟 𝐻𝑎𝑠 𝑎 𝐶𝑢𝑡♥️
ɪs ᴍʏ ᴛʀᴜᴇ ᴏᴀᴛʜ..!
نکند فک کنی در دل من یاد تو نیست! گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست!
️
𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐧𝐞𝐞𝐝
ʸᵒᵘ ᵃⁿᵈ ˢᵒᵐᵉ ˢᵘⁿˢᵉᵗ
من فقط ط و یکم غروب آفتاب نیاز دارم !
تــــــو زیباترین آرزوی منی . . ♡
️توے دنیاے سیاه و سفیدم تنها چیزے ڪه رنگیه تویے . .
️yoυ’re тнe only coloυrғυl тнιng ιn мa вlacĸ & wнιтe world...
صبـحـ بی تو رنـگ بعد از ظهـر یک آدینـه دارد
بی تღـو حتی مهربانی حالتی از کینه دارد . . . ♡
◉ قیصر امین پور
- حواس هیشکی بهمون نیست که هیچ،
حواس خودمون هم پی یکی دیگست🚶🏿♂️
عاشقی را چه نیاز است به توجیه و دلیل
که تو ای عشق همان پرسش بی زیرایی
(قیصر امین پور)
➖⃟🍂••تـو همـان دلبـر معـروف دلـم بـاش
منـم ان دلـداده مجـنون پـریشان
همهی آدمای زندگیم سیاهوسفیدن اون "رنگــی" ♡
️