گیریم که خلق رابه طریقی فریفتی😏،بادست انتقام روزگارچه میکنی؟ 🤔
️غَریبه های زیادی میبینَم کح روزی رِفیق ترینم بودَند 🤘🏾
.- عوض ݩشدمـ فقط متوجہ بعضے چیزآ شدمـ➰
️𝔇𝔢𝔤̆𝔦𝔰̧𝔪𝔢𝔡𝔦𝔪, 𝔰𝔞𝔡𝔢𝔠𝔢 𝔟𝔞𝔷ı 𝔰̧𝔢𝔶𝔩𝔢𝔯𝔦𝔫 𝔉𝔞𝔯𝔨ı𝔫𝔞 𝔙𝔞𝔯𝔡ı𝔪
زندگیمو به چشماش باختم آقاي قاضي (:
️ι loѕe мy lιғe ιn нer eyeѕ ѕιr
🐼
- بعضیآم بال ندآࢪטּ ولے قشنگ میپࢪטּ بآ همہ!😹➰
« مثلِتنفرِاُختاپوس از باب اسفنجي »
🐼
➖⃟🧡••𝗟𝗜𝗞𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗢𝗖𝗧𝗢𝗣𝗨𝗦
ʜᴀᴛʀᴇᴅ ᴏғ sᴘᴏɴɢᴇ ʙᴏʙ
اُوِردُوزِ مَغزي دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر..!
𝗗𝗘𝗔𝗧𝗛 𝗖𝗔𝗨𝗦𝗘
ᴏᴠᴇʀᴅᴏsᴇ ʙʏ ᴛʜɪɴᴋɪɴɢ ᴛᴏᴏ ᴍᴜᴄʜ
این دنیا مال آدمای خوب نیست
مال کسایی که خوب دروغ میگن
یسریام اینطورین
دروغی شاهکار در کالبد صداقت :)
راجع به خودمون چیزایی میشنویم که
خودمونم بلد نبودیم :)
کسی که صورتشو با دروغ میشوره
با خیانت هم خشک میکنه👌🌹
️
♦️⃤ Yüzünü yalanla yıkayan, ihanet ile kurular
پیـنوکیـو چوبے بمون، آدما سنگے اند؛ دنیـاشون قشنگ نیـست.. ..ҳ̸Ҳ̸Ҳ̸ҳ. ️
خود خزانیم و دم از شوق بهاران میزنیم
• مولانا ️
یعنی بری از فرعون هم بپرسی بزرگ ترین مشکلت چیه؟مبگه زیادی مهربونم!😐
️به بعضیام باید با متانت خاصی بگی :
لطفا یه دهن برامون دروغ بباف :))
️همیشه با حقیقت بزن تو گوشم ولی با دروغ قربون صدقه ام نرو...
️تو همان “هیچی”
که هر بار از من پرسیدند به چی فکر میکنی
گفتم هیچی !♥️
پینوکیو کجایی؟ یادت بخیر …
اینجا هر روز “دماغ ها” کوچکتر می شود و دروغ ها بـزرگـتـر
محدود کردن بیش از حد ادما فقط ازشون یه دروغگو میسازه:)
️•|در حدی نمیـ بینمتـ کعـ مانع خنده هامـ بشیـ :)|•
️صداقت هدیه گران قیمت است آن را ازانسانهای ارزان انتظار نداشته بااااش
️
از گوش دادن به یه مشت حرف دروغ لذت میبرم، وقتیکه حقیقت رو میدونم...
I love listening to lies, when I know the truth...
آقای قاضی! همه شبیه همن فقط بعضیاشون قشنگ تر دروغ میگن:)💔
️شخصی بد ما به خَلق میگفت ما چهره ز غم نمی تراشیم /ما خوبی او به خلق گفتیم تا هر دو دروغ گفته باشیم
️اینکه آدم ها شبیه خودشون نیستند شکی نیست؛اما کاش حداقل شبیه دروغاشون بودند.....
️_مياى جرعت حقيقت بازى كنيم؟ +ارع _جرعت يا حقيقت؟ +حقيقت:/ _بزرگترين دروغى كه تا حالا گفتى چيع؟ +اينكع حالم خوبه:)
️این روزا هرکی گفت دوستت دارم بگو تا ساعت چند..؟!
️