یک چیزی میگم یادت بمونه : به هیچ کس جز خودت اعتماد نکن .♫︎ ❀_ 🄸 🅂🄰🅈 🄾🄽🄴 🅃🄷🄸🄽🄶, 🄰🄻🅆🄰🅈🅂 🅁🄴🄼🄴🄼🄱🄴🅁: 🄽🄴🅅🄴🅁 🅃🅁🅄🅂🅃 🄰🄽🅈🄾🄽🄴 🄱🅄🅃 🅈🄾🅄🅁🅂🄴🄻🄵♫︎
️𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒉𝒐𝒏𝒆𝒔𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅
اگه دیدی دارم با شیطان چایی میخورم،حق قضاوت نداری دارم به راه راست هدایتش میکنم!!!
️سگِ تنهایی
شرف داره به بودن
با این آدمای تو زرد...
حالِ من خوبْ خراب است ..
به آن دَست نَزَن..🌵
️
دارم،همونا رو ازم گرفـت🥀️
که نیستید
حداقل
یکم
شبیه دروغاتون
باشید---️
هرگز با كسى كه دروغ هاى
خودش رو باور داره بحث نكن…
❰🍹🏜❱
Never argue with someone
.who believes their own lies
بــا شناخـت آدمـا از نـزدیڪ
یا زیرشـون خـط مـیـڪشـے یـا روشـون🌵💚
ꪩİ𝔫𝔰𝔞𝔫𝔩𝔞𝔯𝔦 𝔶𝔞𝔨𝔦𝔫𝔡𝔞𝔫 𝔱𝔞𝔫𝔦𝔡𝔦𝔨ç𝔞𝔨𝔦𝔪𝔦𝔫𝔦𝔫 𝔞𝔩𝔱𝔦𝔫𝔦 ç𝔦𝔷𝔢𝔯𝔰𝔦𝔫𝔦𝔷 𝔨𝔦𝔪𝔦𝔫𝔦𝔫 ü𝔰𝔱ü𝔫üྀ
بی نهایت حال من خوب است باور میکنی؟..
️شاعر میگه:خوبتو میگن ولی بدتو میخوان تولدت ن ولی ختمتو میان
️طرفـ بـا همہ هسـ بعدنـ میگہ عاشقـ تنهاییمـ 🍃 یهـو حاملـہ نشے تنهـا😹💦
️آقای قاضی! همه شبیه همن فقط بعضیاشون قشنگ تر دروغ میگن:)💔
️بهشت فریبی است برای جهنم کردن دنیا
️گر او هست حقا ک من نیستم
چو خود را نزد او ب چشم حقارت دیدم
صدف در کنارش ب جان پروریدم
️
❗حاجی ❗
میدونی بازیچه یعنی چی ؟
یعنی:عشقت از لج عشقش با تو باشه 💔💘
عشق حسابش کردیم!️
هی فلانی وقتی رفتی دیگه برنگرد در دنیای من هیچ آشغالی بازیافت نمی شود❌❌❌
️یا کنارم باش رفاقت کن
یا رو به روم باش رقابت کن
دو دره بازیو بزا کنار...!