جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های دختر / جدیدترین متن دختر [خرداد 1405]

3900 پست
متن های دختر جدید , تعداد 3,900 متن دختر به ترتیب جدیدترین ها برای کپشن بیو پست و.. متن های دختر / جدیدترین متن دختر [خرداد 1405]
دختر دختر انگلیسی دختر ترکی کوتاه دختر بلند دختر
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
نصب برنامه اندروید تاوبیو
یک بار به اسرار تو عاشق شدم بار دیگر اسرار کنی وای به حالت☝️☝️☝️️
2.1
همیشه حواست تون را جمع کنید
عاشقانه دختر
شاید از خیلی چیزی تو زندگیم پشیمون شده باشم اما از راه دادت «تو»توی زندگیم پشیمون نمیشم💫️
3.7
دخترانه دختر
مشابه ها
💁🏻‍♀: ماسک خونگی؟

1. ماسک عسل و جو دوسر:
موادش: ۲ قاشق غذاخوری جو دوسر (پودر شده باشه)، ۱ قاشق غذاخوری عسل، یکم آب یا شیر.
کاربردش: ضد جوشه، ضد التهابه، لایه‌برداری ملایمی میکنه‌.
۱۵-۲۰ دقیقه روی پوست تمیز بزنید.
1.6
دخترانه زندگی دختر
گاهی لازمه از یک دختر..
مردونگی رو یاد گرفت❤️‍🩹️
3.6
دخترانه دختر
چندین سال پیش دخترانی در کشورم افغانستان با زبان روزه به شهادت رسیدند، و امروز در همین حوالی در کشورم ایران گل دخترانی در ماه رمضان همانند دخترک های شیعه افغانستان در مدرسه به شهادت رسیدند.
مادران میناب بدانید که تنها نیستید مادرانی هستند در کابل همانند شما داغ دخترانشان هنوز که هنوزه، تازه است.
و باز هم میگویم «جرمتان چه بود؟»
که این گونه پر پر شده‌اید و بال پروازتان شما را به آسمان ها برد.


#بانو
#دلنوشته
#میناب‌
4.1
غمگین دخترانه دختر
ای دختر ایران!
تو در امنیت قد کشیدی،
و من در انفجار و ترس، بزرگ شدم...
اما امروز، هر دویمان مزه نا امنی را چشیدیم.
و ما یک قبله داریم: حرم!
و اگر روزی صدای جنگ بیاید،
چادر من و تو یکی می‌شود،
در رکاب منتقم خون شهدا...

4.0
دخترانه دختر
من یه شخصیت شاد با یه روح گمشده و غمگین دارم ، معذرت میخوام اگه بعضی وقتا عجیب رفتار میکنم .️
3.0
عاشقانه غمگین خسته دختر
آری می توان عاشق بود
مردم شهر ولی می گویند
عشق یعنی رخ زیبای نگار
عشق یعنی خلوتی با یک یار
یا به قول خواجه
عشق یعنی لحظه بوس و کنار
من نمی دانم چیست
اینکه این مردم گویند
من نه یاری
نه نگاری
نه کناری دارم
عشق را اما من
با تمام دل خود می فهمم ...️
2.1
عاشقانه غمگین دختر مغرور
و من همیشه خودم بودم گاهی غمگینِ غمگین گاهی شادِ شاد گاهی در مسیر تکامل ، گاهی در مسیر سقوط .
من همیشه خودم بودم و هیچ زمانی نقاب نزدم و هیچ زمانی تظاهر به کسی که نبوده‌ام ، نکردم ، چون خودم را دوست داشتم ، من خودم را همین‌گونه که بوده‌ام دوست داشتم ، حتی با وجود نقص‌ها و ضعف‌ها و شیطنت‌های ذاتی‌ام .
و درد دقیقا همین بود درد این بود که آدم‌ها ترجیح می‌دهند همیشه شاد و بی‌نقص و قوی باشی ، حتی اگر وانمود می‌کنی
1.8
عاشقانه غمگین حقیقت ملکه دختر
من رکم، راحتم با همه.اما تو چیکار کرـבے با من کـہ نمیتونم بگم چقـבر בوست בارم؟!️
-
غمگین دختر
به قول شاعر که میگه الهی شمع بشی پروانه شی دورت. بگردیم بعدش فونت کنیم خاموش بشی هر هر بخندیم
تقدیم به اولین کسی که براش نوشتم تو نامهام️
3.7
عاشقانه طنز شاد خاطره دختر