اصحاب نگرفتند..
ادامه داد: "زنان را میگویم!"
️
اگه نمیتونی
تو بدترین شرایط
منو تحمل کنی
پس قطعا
لیاقت منو
تو بهترین شرایط هم نداری!
👤 مرلینمونرو
مثل دختریم کہ با برگہ مثبت سرطان مغزش موشک درست کرد .
️مح ے دخترم :) لج کنم دنیا رو کج میکنم :)
️زنها را از رقصیدن و بوسیدن منع کردند،
زنها شاعر شدند و در شعرهایشان وحشیانه رقصیدند...!
-سیمین بهبهانی
️ما فوق العاده هستیم!
بدون داشتن قدی بلند!
بدون داشتن چشم های رنگی!
بدون داشتن بدنی شبیه مانکن ها!
بدون داشتن پوستی سفید و شفاف!
ما با داشتن ویژگی های منحصر به خودمان شگفت انگیزیم نه با شبیه بودن به دیگران!
دقت کردین دل مو ففریا بر خلاف مو هاشون چقدر صافه...
️کاشپدرمادرهابفهمنکہنگرانیآنهانمیارزه بہیکعمرحسرتکشیدنودرآخرتنفراوندخترنسبتبہ والدینش.
️منو نہ میشہ تنها گذاشت .✨.
نہ میشہ از این تنهاتر کرد .🐢.
پس خدتو خستہ نکن .🦋.
اگه یه دختر بهت میگه :
یادته یه ماه پیش ساعت ۲۲:۳۰ بهم چی گفتی ؟
بهش نخند، نگو من یادم نمیاد دیشبی خوردم
به خودت ببال چون براش ارزش داری
وگرنه دخترا روزی ۵۰ بار فقط
کش موشونو گم میکنن :))
من کل شهرو تواتاقم پیاده رفتم . .🖤
️ملکه ها همیشه پادشاه دارن ولی نمیدونم پادشاهم کجاس!/:
️یادمه مامانم همیشه میگفت تو پرنسس منی الان پرنسس تبدیل به ملکه شده 👑😏
️بزرگ شد اون دختری که با عکسش تو ایینه صحبت میکرد:)
️من کم کم فهمیدم دختر خوبی نیستم پ ترجیح دادم بد باشم تا خوب😎🤘
️بیمارصتانپرازصدایجیغشبود . .
_کی؟
یهدختره. .
_چرا؟
صرطانداشتمیخواصتنموهاشوبزنن
نمیزاشتچونعشقشعاشقموهاشبود!
ب خودت برس دختر جان
اين دنيا ارزش غم چشمهایت را ندارد
یه دختر شجاع ، هرگز دوباره دلبسته نمیشه . . . :)
️🥀 ⃟▬▬▭••ᏴᎡᎪᏙᎬ ᏩᏆᎡᏞ ,
NᎬᏙᎬᎡ ᎪᎢᎢᎪᏟᎻ ᎪᏩᎪᏆN