- تو مرا آزردی . . که خودم کوچ کنم از شهرت ، تو خیالت راحت میروم از قلبت ، میشوم دورترین خاطره در شبهایت :)) تو به من میخندی و به خود میگویی : باز میآید و میسوزد از این عشق ولی برنمیگردم ، نه ! میروم آنجا که دلی بهر ِ دلی تب دارد . عشق زیباست و حرمت دارد . . 🖤🥀🥺️