فکر میکنید آدم از چه میمیرد؟ از گرسنگی؟ از سیگار؟ از غصه؟ نه آدم از بیامیدی میمیرد... از اینکه هر روز صبح چشمهایش را باز کند و نداند چرا...️
2.2
غمگین تنهایی خسته بی تفاوت میخوام به فال نیک بگیرم این زندگی رو....خخخ
️آدم عاقل حسادت نمیکنه؛ دایورت میکنه !!
بعضی كارها رو
از من نخواه مثل،فراموش كردنت
کسی ک ب گل ها آب میده صاحب اونا نیست ✖کسی صاحب اونه که با عشق، اون رو کاشته و بزرگش کرده🍀
️