امسالم داره تموم میشه🙂💔؛ ولی مهم اینه که کی برات موند! کی باهات راه اومد! کی تلاش کرد که خنده بیاره روی لبات وقتی که از غصه بریده بودی! کی قدرِ بودنت رو دونست و کی همیشه بخشیدت! و کی دوستت داشت وقتی که اصلا دوست داشتنی نبودی! عید همون پیشاپیش مبارک ❤️️
مردم به دو دسته تقسیم میشن دسته اول بی تقاوت به پیاماتون جواب میدن با کلی تاخیر ودسته دوم حتی اگه هیچوقت پیامشو جواب ندی باز تا ابد منتظر جواب پیامت میمونه ️