نمیدونم چرﺍ حیوﻭنا از آپشناشوﻥ درست استفاده نمیکنن.من اگه زرﺍفه بودﻡ همش ﺍز بالا تف میکرﺩم رﻭ سر بقیه هر هر میخندیدم🎀️ - طنز حیوانات بامزه شوخی با حیوانات زرافه تف کردن ... شوخی بامزه اگر زرافه بودم: