متن های زخم از دوستان / بهترین متن زخم از دوستان [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
میگه که: مَـن هَمــانَــم که خَزانـمـ🍂 را در بهــارم دیدم بی رنـــگی و دو رنـــگی در دیارمـ دیـدم از جــفای دشمنان نمیرنجمـ😏 ز بس زخمای بیشمار از دســـت یاران دیدم●️