جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

ترس پنهان

1 پست
متن های ترس پنهان / بهترین متن ترس پنهان [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
اینکه میبینی تو تاریکی نمیرم بخاطر ترس از تاریکی نیست از تنهایه🥴🍷️
3.3
تنهایی فلسفی تنهایی عمیق ترس پنهان خودشناسی تاوشناخت
این جمله کوتاه، اشاره‌ای ظریف به تمایز بین ترس واق...

تنهایی یا ترس؟ - تاوشناخت:

این جمله کوتاه، اشاره‌ای ظریف به تمایز بین ترس واقعی و تنهایی عمیق دارد. اغلب، ما از موقعیت‌هایی که به ظاهر ترسناک هستند اجتناب می‌کنیم، اما ریشه این اجتناب ممکن است ترس از رویارویی با خود در تنهایی باشد. این پدیده در روانشناسی به عنوان 'ترس از انزوا' شناخته می‌شود.

راهکار:

گاهی اوقات، آنچه به عنوان ترس ظاهر می‌شود، در واقع نیاز عمیق به ارتباط و غلبه بر انزواست. سعی کنید با یک دوست صمیمی یا مشاور صحبت کنید.

مشابه ها