جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

ترجیح ترک به ماندن

1 پست
متن های ترجیح ترک به ماندن / بهترین متن ترجیح ترک به ماندن [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
مگه موندن باهام چقدر دردناک بود
که ترک کردنمو ترجیح دادی .️
4.3
غمگین جدایی دلیل ترک کردن دردناک بودن رابطه احساس پس از جدایی ترجیح ترک به ماندن
یه حقیقت روان‌شناختی جالب: مغز ما برای کاهش ناهماه...

چرا ترک کردن را به ماندن ترجیح داد؟:

یه حقیقت روان‌شناختی جالب: مغز ما برای کاهش ناهماهنگی شناختی، بعد از ترک، نقاط منفی رابطه رو بزرگ‌نمایی می‌کنه تا تصمیمش رو توجیه کنه. یعنی اون‌قدر هم موندن باهات دردناک نبود، ذهنش بعد از رفتن این رو ساخته. سوال به جامعه: آیا تا حالا تجربه کردین که بعد از جدایی، خاطرات ناخوشایند ناگهان پررنگ بشن؟

راهکار:

نگاه رو عوض کن: گاهی ترک شدن ربطی به ارزش تو نداره، بلکه نشون‌دهنده ترس طرف مقابل از مواجهه با خودشه. عمیق‌ترش اینه که آدم‌ها معمولاً به خاطر ناتوانی در تحمل آسیب‌های خودشون میرن، نه صرفاً درد حضور تو.

مشابه ها