جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

تنها نگذاشتن تو سختی

1 پست
متن های تنها نگذاشتن تو سختی / بهترین متن تنها نگذاشتن تو سختی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
مهم‌نیست‌شرایط‌چقدر‌سخته‌اونی‌که‌واقعی‌هست‌هیچوقت‌تنهات
‌نمیزاره️
4.4
رفاقتی روانشناسی وفاداری در رابطه دوست واقعی در مشکلات نشانه‌های آدم واقعی تنها نگذاشتن تو سختی
تحقیقات نشان می‌دهد مغز انسان طرد اجتماعی را در هم...

نشانه‌های آدم واقعی: کسی که در سختی‌ها تنهایت نمی‌گذارد:

تحقیقات نشان می‌دهد مغز انسان طرد اجتماعی را در همان ناحیه‌ای پردازش می‌کند که درد فیزیکی را حس می‌کند. یعنی وقتی کسی در سختی‌ها کنارتان می‌ماند، به‌معنای واقعی کلمه از درد شما می‌کاهد. جالب‌تر اینکه این مکانیسم از اجداد شکارچی-گردآورنده به ارث رسیده، جایی که طرد شدن از قبیله به معنای مرگ بود.

راهکار:

این جمله را نه یک دلگرمی، که یک معیار سنجش ببین: آدم واقعی در سخت‌ترین لحظات کنارت می‌ماند. حالا پنج موقعیت دشوار گذشته‌ات را مرور کن و ببین چه کسانی واقعاً ماندند؛ شاید برخی نزدیکی‌ها فقط توهم بوده‌اند.

مشابه ها