جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

تنهایی در ارتفاع

1 پست
متن های تنهایی در ارتفاع / بهترین متن تنهایی در ارتفاع [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
تعصب کفشامو میکشم…
چون تنهایی بام اومده چند هزار متر🇧🇷😴️
-
تنهایی فلسفی شعر تنهایی احساس غربت در برزیل کفش تعصب تنهایی در ارتفاع
جالب است بدانید در ارتفاع بالای ۳۰۰۰ متر، به دلیل ...

تنهایی چند هزار متری؛ وقتی تعصب همسفرت می‌شود:

جالب است بدانید در ارتفاع بالای ۳۰۰۰ متر، به دلیل کاهش اکسیژن، قضاوت اخلاقی انسان خطاپذیرتر می‌شود. پژوهش‌ها نشان می‌دهند هیپوکسی (کمبود اکسیژن) فعالیت قشر پیش‌پیشانی مغز را کاهش می‌دهد، همان بخشی که تعصب را مهار می‌کند. در واقع، هر چه بالاتر بروی، عملاً تعصب‌هایت بیشتر نمایان می‌شوند، نه کمتر! شاید به همین دلیل است که کوهنوردان بزرگ اغلب به سکوت و تنهایی پناه می‌برند. تا حالا فکر کردی شاید تعصب کفش نیست، کمبود اکسیژن است؟

راهکار:

کفش‌های تعصب را که بپوشی، حتی در قله اورست هم تنهایی همراهت می‌آید. شاید ارتفاع نیست که تو را تنها می‌کند، فاصله‌ای است که تعصب بین تو و دیگران می‌اندازد.

مشابه ها