من همیشه بودم، حتى وقتی بریده بودم، دلخور بودم، حتى وقتی حالشو نداشتم، من همیشه بودم، من دلم نیومد بیپناهیِ آدما رو پناه نباشم، دلم نیومد یهو بِبُرم برم، دلم نیومد یهو رها کنم، من همیشه بودم، همیشه بودم واسه اونایی که الان نیستن.️
4.3
غمگین تنهایی وفاداری یکطرفه حسرت نبودن بیپناهی دیگران تنهایی بعد از مهربانی تحقیقات علوم اعصاب نشان میدهد که احساس طرد شدن، ه...