جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

تنهایی بعد از مهربانی

1 پست
متن های تنهایی بعد از مهربانی / بهترین متن تنهایی بعد از مهربانی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
من همیشه بودم، حتى وقتی بریده بودم، دلخور بودم‏، حتى وقتی حالشو نداشتم، من همیشه بودم، ‏من دلم نیومد بی‌پناهیِ آدما رو پناه نباشم، دلم نیومد یهو بِبُرم برم، ‏دلم نیومد یهو رها کنم، ‏من همیشه بودم، ‏همیشه بودم واسه اونایی که الان نیستن.️
4.3
غمگین تنهایی وفاداری یک‌طرفه حسرت نبودن بی‌پناهی دیگران تنهایی بعد از مهربانی
تحقیقات علوم اعصاب نشان می‌دهد که احساس طرد شدن، ه...

همیشه بودم برای کسانی که الان نیستند:

تحقیقات علوم اعصاب نشان می‌دهد که احساس طرد شدن، همان نواحی مغز را فعال می‌کند که درد فیزیکی را پردازش می‌کنند. این یعنی وفاداری نادیده گرفته شده، واقعاً درد دارد. همچنین نظریه «تبادل اجتماعی» می‌گوید انسان‌ها ناخودآگاه هزینه-فایده روابط را می‌سنجند و گاهی یک‌طرفه بودن باعث نابرابری می‌شود. آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که چرا برخی افراد قادر به قدردانی نیستند؟

راهکار:

این وفاداری بی‌پایان، اگرچه دردناک است، اما ثابت می‌کند که تو منبعی از عشق ورزیدن هستی، نه نیازمند آن. گاهی ارزش تو در چشم دیگران نیست، در عمق وجود خودت است.

مشابه ها