جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

تنبلی در آشپزخانه

1 پست
متن های تنبلی در آشپزخانه / بهترین متن تنبلی در آشپزخانه [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
با منی که چون سطل آشغال ازم دور بود هسته شلیل رو قورت دادم از تنبلی حرف نزنید😌😂️
4.3
طنز شیطنت طنز روزمره هسته شلیل خوردن هسته میوه تنبلی در آشپزخانه
جالب است بدانید هسته برخی میوه‌ها مانند شلیل حاوی ...

وقتی تنبلی می‌کنی و هسته شلیل را قورت می‌دهی:

جالب است بدانید هسته برخی میوه‌ها مانند شلیل حاوی آمیگدالین است که در بدن می‌تواند به سیانید تبدیل شود، اما نگران نباشید؛ مقدار آن در یک هسته آنقدر ناچیز است که بدن انسان به راحتی سم‌زدایی می‌کند. آیا تا به حال شده از ترس سم، میوه را کامل با هسته بخورید؟

راهکار:

برای دفعات بعد، یک سطل آشغال کوچک کنار میز کار یا مبل بگذارید تا هسته‌ها و پوست میوه را راحت‌تر دور بریزید.

مشابه ها