جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

تقصیر تو یا چشم من

1 پست
متن های تقصیر تو یا چشم من / بهترین متن تقصیر تو یا چشم من [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
نمی دانم گناه توست یا عیب چشم های من
اینکه بعد از تو تمام عالم از چشمم افتاده اند:))H🖤️
4.8
غمگین عاشقانه دلتنگی بعد از جدایی عشق از دست رفته افتادن از چشم کسی تقصیر تو یا چشم من
پدیده «توجه انتخابی» باعث میشه بعد از جدایی، مغز م...

دلنوشته غمگین عاشقانه: افتادن تمام عالم از چشم بعد از تو:

پدیده «توجه انتخابی» باعث میشه بعد از جدایی، مغز ما فقط نشانه‌های منفی رو ببینه. این مکانیسم بقا در گذشته به ما کمک میکرده، اما امروز باعث تحریف واقعیت میشه. جالبه که همون چشم‌ها میتونن بعد از مدتی دوباره زیبایی‌ها رو ببینند. تا حالا دقت کردی که حافظه عاطفی چقدر روی ادراک بصری تأثیر میذاره؟

راهکار:

این حس رایجیه که بعد از شکست عشقی، همه چیز رو از دریچه تلخ میبینیم. اما حقیقت اینه که دنیا هنوز زیبایی‌های خودش رو داره، فقط لنز دید ما عوض شده. پیشنهاد میکنم یک لیست از ۵ چیز کوچک که هنوز برات ارزش داره بنویسی تا تعادل رو به ذهنت برگردونی.

مشابه ها