جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

تقصیر در جدایی

1 پست
متن های تقصیر در جدایی / بهترین متن تقصیر در جدایی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
- اگه یه روزی هم یاد من افتادی یادت نره ؛
من آدم رفتن نبودم . .
تو منو از خودت جدا کردی .
4.4
جدایی غمگین یادآوری خاطرات بعد از جدایی احساس قربانی در عشق من نرفتم تو رفتیم تقصیر در جدایی
یک نکته روانشناسی جالب: تحقیقات نشون می‌ده بیش از ...

من آدم رفتن نبودم؛ تو جدا کردی:

یک نکته روانشناسی جالب: تحقیقات نشون می‌ده بیش از ۹۰٪ افراد در جدایی خودشون رو قربانی می‌دونن و طرف مقابل رو مقصر. این 'سوگیری خودخدمت‌محور' باعث می‌شه حافظه‌مون ناخودآگاه جزئیات رو به نفع خودش بازنویسی کنه. آیا واقعاً یادمون هست کی اول رفت؟

راهکار:

این جمله حس عمیق قربانی شدن رو منتقل می‌کنه. شاید بازنویسی داستان جدایی از نگاه هر دو طرف و پذیرش این که تغییر مسیر زندگی بخشی از رشد هست، بتونه سنگینی این خاطره رو کم کنه.

مشابه ها