جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

تجربه درد تنهایی

1 پست
متن های تجربه درد تنهایی / بهترین متن تجربه درد تنهایی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
ماهم غمی داشتیم اما درداین بود کسی رو نداشتیم 🖤️
3.9
غمگین تنهایی احساس تنهایی در غم غم بدون همراه نداشتن حامی در سختی تجربه درد تنهایی
تحقیقات روانشناسی نشان می‌دهد درد عاطفیِ تنهایی، ه...

غم ما وقتی کسی را نداشتیم:

تحقیقات روانشناسی نشان می‌دهد درد عاطفیِ تنهایی، همان مناطق مغزی را فعال می‌کند که درد فیزیکی فعال می‌کند. این یعنی تنهایی در غم، یک رنج بیولوژیک واقعی است. آیا جامعه مدرن ما را در دردهایمان تنهاتر کرده است؟

راهکار:

نوشتن درباره این احساس در فضایی امن مثل یک دفترچه شخصی یا گروه‌های حمایتی آنلاین می‌تواند بار آن را سبک‌تر کند و شاید دری به سوی همدلی بیابد.

مشابه ها