جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

تحمل نکردن تنهایی

2 پست
متن های تحمل نکردن تنهایی / بهترین متن تحمل نکردن تنهایی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
🍡🍦نَه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم
نَه میتونم با غم تنهایی سازش کنم 💕🍓️
3.2
عاشقانه تنهایی تحمل نکردن تنهایی دلشکستگی احساسات ناگفته باز نکردن بحث با طرف مقابل
تحقیقات نوروساینس نشون می‌ده که «سکوت عاطفی» (مثل ...

پارادوکس عاطفی: نه میتونم بحث کنم، نه تنهایی رو تحمل کنم:

تحقیقات نوروساینس نشون می‌ده که «سکوت عاطفی» (مثل نگفتن حرف دل) همان مدارهای مغزی که درد فیزیکی رو فعال می‌کنه، روشن می‌کنه. یعنی وقتی غم تنهایی رو تحمل نمی‌کنی اما بحث رو هم باز نمی‌کنی، مغزت دقیقاً مثل وقتی‌ست که دستت رو بزنی به میز. جالبه نه؟ چه طور می‌شه این چرخه رو شکست؟

راهکار:

این بیت بیانگر یک پارادوکس عاطفی است: ترس از مواجهه و هم‌زمان ناتوانی در پذیرش تنهایی. شاید بتوان آن را به عنوان استعاره‌ای از «نیاز به ارتباط در عین ترس از آسیب» دید. یک راه خلاقانه: این احساس را در قالب یک شعر یا پیام کوتاه به همان شخص بنویسید، بدون اینکه مستقیماً بحث را باز کنید—هنر انتقال غیرمستقیم.

نصب برنامه اندروید تاوبیو
مشابه ها