از زیبایی هایت گفتم
از چشم هایت
از موهایت
و خیلی های دیگر....
آن ها هم گفتند تو آدم بدی هستی
میدانی من چه گفتم
من خندیدم و گفتم فدای یه تار از همان موهایی که کوتاهشان کرد️
از چشم هایت
از موهایت
و خیلی های دیگر....
آن ها هم گفتند تو آدم بدی هستی
میدانی من چه گفتم
من خندیدم و گفتم فدای یه تار از همان موهایی که کوتاهشان کرد️
1.8
عاشقانه فلسفی عشق یکطرفه ارزش درونی خودپذیری تحمل نقد این شعر کوتاه، یادآور این نکته است که گاهی اوقات، ...