دگر باره هراسی نیست از گردون
که در این گشتِ گیتی، رهسپارم
اگر چندی به زیرِ بارِ اندوه
بمانم، باز هم در کار و بارم
چو بگذارد زمان، این رنجِ فرسا
چه ماند از من و این خویشِ خسته؟
بگو آیا دگر آن (من)همین است؟
یا پیمانِ وجودم از هم گسسته؟️
که در این گشتِ گیتی، رهسپارم
اگر چندی به زیرِ بارِ اندوه
بمانم، باز هم در کار و بارم
چو بگذارد زمان، این رنجِ فرسا
چه ماند از من و این خویشِ خسته؟
بگو آیا دگر آن (من)همین است؟
یا پیمانِ وجودم از هم گسسته؟️
4.2
فلسفی شعر من کیستم بعد از سختی شعر فلسفی استقامت تغییر هویت بعد از رنج تحمل سختی و خودشناسی در روانشناسی، یکی از شگفتانگیزترین پدیدهها «رشد ...