اگه گوشی بگیری دستت یعنی عاشق شدی
اگه خونه مجردی بگیری حتما داری تو اون خونه یه کاری میکنی
اگه بری بیرون یعنی با یکی هستی
اگه بری مهمونی یعنی عاشق یکی هستی که داخل مهمونی هستش یا داخل مهمونی یه کاری میکنی
اگه گوشی دستت نگیری بیرون نری مهمونی نری یعنی شکست عشقی خوردی
اگه خونه هم نگیری یعنی عرضه مستقل شدن نداری
واقعاچطوری میشه دهن این جماعت رو بست 😮💨 ️
اگه خونه مجردی بگیری حتما داری تو اون خونه یه کاری میکنی
اگه بری بیرون یعنی با یکی هستی
اگه بری مهمونی یعنی عاشق یکی هستی که داخل مهمونی هستش یا داخل مهمونی یه کاری میکنی
اگه گوشی دستت نگیری بیرون نری مهمونی نری یعنی شکست عشقی خوردی
اگه خونه هم نگیری یعنی عرضه مستقل شدن نداری
واقعاچطوری میشه دهن این جماعت رو بست 😮💨 ️
4.6
طنز فلسفی قضاوت دیگران فشار اجتماعی تفسیر رفتارهای روزمره تنهایی و شکست عشقی یک واقعیت جالب روانشناسی: خطای بنیادین اسناد یعنی ...