تفاوت زمستون من و تو :):
آیا میدونستی شب یلدا که بلندترین شب ساله، از ۲۵۰۰ سال پیش جشن گرفته میشه؟ جالب اینجاست که توی فرهنگ ایران باستان، زمستان نماد شب و سیاهی نبود، بلکه آغازی دوباره برای خورشید محسوب میشد. پس شاید «زمستون داشتن» یعنی قدر تاریکی رو بدونیم و منتظر روشنایی باشیم. حالا اگه جای تو بود، زمستونتو چطور گرمتر میکردی؟
راهکار:
این جمله میتونه یه چالش باحال بشه: از بقیه بخواهید عکس زمستونشون رو بذارن و ببینید کدومیک زمستونیتره!