ترس از دست دادن و تعریف آدم بودن:
در روانشناسی، ترس از دست دادن (FOMO) اغلب ریشه در «نظریه مدیریت وحشت» دارد: آگاهی از مرگ، ما را به سمت تایید اجتماعی و ترس از حذف شدن سوق میدهد. جالب است که طنز موجود در متن، خود یک مکانیسم دفاعی در برابر همین اضطراب است. شما فکر میکنید طنز چقدر میتواند این ترس را مهار کند؟
راهکار:
این متن بیشتر یک اعلامیه طنز-تهاجمی است تا یک سوال. برای گسترش آن، میتوانی روی این تمرکز کنی که «آدم بودن» در این بافت دقیقاً چه ویژگیهایی دارد؟ شاید نوشتن یک منشور شخصی کوتاه از صفاتی که برایت «آدم بودن» را تعریف میکند، ایده جالبی باشد.