جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

رنجش از دوستان

1 پست
متن های رنجش از دوستان / بهترین متن رنجش از دوستان [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
کور بشه چشم حسودا که ادمو ول میکنن و دل میشکونن خدایی کور بشه 💥💥💥💥️
4.0
غمگین عصبانی حسادت دیگران دل شکستگی کنترل خشم رنجش از دوستان
در روانشناسی، حسادت اغلب ریشه در احساس ناامنی و کم...

واکنش به حسادت و رها شدن توسط دوستان:

در روانشناسی، حسادت اغلب ریشه در احساس ناامنی و کم‌بودگی درونی فرد حسود دارد، نه برتری واقعی شما. این واکنش خشم‌آلود شما یک پاسخ طبیعی به «طرد اجتماعی» است که در مغز، همان مدارهای درد فیزیکی را فعال می‌کند. آیا تا به حال دیده‌اید که این خشم، در نهایت بیشتر به خود شما آسیب زده یا انرژی برای حرکت به جلو داده است؟

راهکار:

نوشتن نامه‌ای به فرد یا افراد مورد نظر (بدون ارسال) می‌تواند به تخلیه این احساس سنگین کمک کند. تمرکز روی کلمات، خودِ فرآیند نوشتن است.

مشابه ها