جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

رنجش از انسان ها

1 پست
متن های رنجش از انسان ها / بهترین متن رنجش از انسان ها [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
نصیحت من به تو...
به انسان ها دلنبند
یه روزی میرسه که باعث رنج تو میشن💔
خود دانید
نصیحت من بود.

4.5
My advice to you Dont get attached ro peaple one day will couse you pain Do as you wish that was my advice
غمگین روانشناسی آسیب دیدن از دیگران اعتماد نکردن به دیگران نصیحت برای دل نبستن رنجش از انسان ها
در روانشناسی، «سبک دلبستگی اجتنابی» دقیقاً از همین...

نصیحتی درباره دل نبستن به انسان‌ها:

در روانشناسی، «سبک دلبستگی اجتنابی» دقیقاً از همین ترس شکل می‌گیرد. جالب اینجاست که تحقیقات نشان می‌دهد این سبک، با فعال‌کردن همان مسیرهای عصبی مرتبط با درد فیزیکی در مغز، خود منجر به احساس تنهایی و افسردگی می‌شود. آیا محافظت کامل از قلب، در بلندمدت هزینه‌ای سنگین‌تر دارد؟

راهکار:

این دیدگاه ممکن است از یک تجربه دردناک شخصی سرچشمه بگیرد. شاید مفید باشد که به جای تمرکز بر «نبستن دل»، روی پرورش «تاب‌آوری عاطفی» کار کنیم؛ یعنی ظرفیتی که به ما اجازه می‌دهد با وجود امکان آسیب‌پذیری، همچنان ارتباطات معنادار داشته باشیم.

مشابه ها