جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

رفیق زیاد اما تنها

1 پست
متن های رفیق زیاد اما تنها / بهترین متن رفیق زیاد اما تنها [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
میگن تو با اینهمه رفیق دورت چجوری تنهایی؟
همون جوری که ماه با اونهمه ستاره دورش تنهاست💔🫧️
4.7
تنهایی فلسفی تنهایی در جمع احساس تنهایی با وجود دوستان زیاد ماه و ستاره تنها رفیق زیاد اما تنها
نظریه «دانبار» می‌گه مغز انسان حداکثر ۱۵۰ رابطه مع...

تنهایی با وجود رفیق زیاد؛ مثل ماه و ستاره‌ها:

نظریه «دانبار» می‌گه مغز انسان حداکثر ۱۵۰ رابطه معنادار رو مدیریت می‌کنه. امروزه با شبکه‌های اجتماعی این عدد شکسته میشه و تنهایی در ازدحام ایجاد می‌شه. این تنهایی یک پارادوکس مدرن هست، نه نقص شما. آیا این رو تجربه کردین؟

راهکار:

شاید تنهایی ماه به خاطر فاصله‌اش با ستاره‌ها نیست، بلکه چون نور خودش رو داره و نیازی به بازتاب دیگران نداره. این تنهایی انتخابی می‌تونه منبع قدرت باشه، نه ضعف.

مشابه ها