معمولا هرکی هم سطح و لول تو نباشه اول باهات رفاقت میکنه تا خودشو بهت برسونه،
بعدم باهات رقابت میکنه،
درنهایت هم باهات دشمنی میکنه،
این رسم رفاقت با آدمای پایین تر از خودته.
️
بعدم باهات رقابت میکنه،
درنهایت هم باهات دشمنی میکنه،
این رسم رفاقت با آدمای پایین تر از خودته.
️
1.7
Those who are not your equals rarely remain just friends. First, they befriend you to reach your height; then they compete with you once they get there; and in the end, they resent you enough to become your enemies. Such is the price of friendship with those who begin below your station.
دقیقاً انگار داری به «نظریه سلسلهمراتب اجتماعی» ل...