حس میکنم دیگه هیچ اومدنی، هیچ رفتنی، هیچ اتفاقی نمیتونه روم تاثیر بذاره. دیگه خیلی راحت همه چیو قبول میکنم و ازش میگذرم و آخرش میگم "زندگی همینه دیگه"..
️
️
4.8
غمگین تنهایی بیاحساسی عاطفی خستگی روانی زندگی همینه پذیرش بیتفاوت آیا میدانستی مغز انسان در مواجهه با استرس مزمن، گ...