جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

پذیرش بدی های معشوق

1 پست
متن های پذیرش بدی های معشوق / بهترین متن پذیرش بدی های معشوق [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
شـَر‌بود‌،وجودَش‌،خودَش‌
😂
اما‌من‌همچنان‌بجان‌میخرم‌
تمام‌شـَر‌بودنّ‌های‌زندگی‌اش‌را🌱🥀️
1.7
عاشقانه طنز عشق بی قید و شرط پذیرش بدی های معشوق شخصیت شرور تحمل طرف مقابل
در روانشناسی یونگ، 'سایه' همان بخش‌های سرکوب‌شده‌ی...

عشق به شرارت‌های معشوق؛ پذیرش تمام وجود:

در روانشناسی یونگ، 'سایه' همان بخش‌های سرکوب‌شده‌ی شخصیت است. جالب اینجاست که وقتی انسان تمام جنبه‌های تاریک وجود خود را بپذیرد، قدرت کنترل آنها را بیشتر به دست می‌آورد. این متن همان مفهوم را به تصویر می‌کشد: پذیرش تمامیت یک شخص، حتی شر وجودش. آیا پذیرش بی‌قید و شرط، واقعاً شر را کاهش می‌دهد؟

راهکار:

پارادوکس عشق: هرچه بیشتر بدی‌های طرف را بپذیری، کمتر برایت آزاردهنده می‌شود. انگار که پذیرش، خودش زهر را خنثی می‌کند.

مشابه ها