هرچه بالغتر شدم، بیشتر فهمیدم
که آرامش واقعی در زندگی از مثبت بودن همه چیز نمیاد؛ از پذیرش میاد. پذیرش اینکه همهی روزها قرار نیست خوب و شاد باشن.
گاهی روزهای سخت داریم، گاهی اشتباه میکنیم، زمین میخوریم، کلافه میشیم، و اینها بخشی از مسیر زندگیان.
لازم نیست همیشه قوی باشی یا لبخند بزنی.
گاهی فقط باید بپذیری که انسان بودن یعنی تجربهی طیف وسیعی از احساسات.️
که آرامش واقعی در زندگی از مثبت بودن همه چیز نمیاد؛ از پذیرش میاد. پذیرش اینکه همهی روزها قرار نیست خوب و شاد باشن.
گاهی روزهای سخت داریم، گاهی اشتباه میکنیم، زمین میخوریم، کلافه میشیم، و اینها بخشی از مسیر زندگیان.
لازم نیست همیشه قوی باشی یا لبخند بزنی.
گاهی فقط باید بپذیری که انسان بودن یعنی تجربهی طیف وسیعی از احساسات.️
3.2
روانشناسی فلسفی آرامش در زندگی روزمره بالغ شدن و درک زندگی پذیرش احساسات منفی تجربه روزهای سخت ...