حبس ابد در قلب به دلیل ناز بودن زیاد:
در روانشناسی، «اسارت عاطفی» ناشی از ترشح دوپامین و اکسیتوسینه که حس وابستگی شبیه اعتیاد ایجاد میکنه. جالب اینکه تو ادبیات پارسی، «زندانی دل» استعارهای کلاسیکه و حتی محققان میگن عشق اولیه دقیقاً مثل یک ماده مخدر عمل میکنه. سوال: به نظر شما این حس «اسارت شیرین» تو رابطههای واقعی دوام میاره یا بعد از مدتی تبدیل به انتخاب آگاهانه میشه؟
راهکار:
اگر قصد داری این پیام رو جذابتر کنی، میتونی یه شوخی بهش اضافه کنی مثلاً «حبس ابد با حق ملاقات روزانه (شکلات)» تا هم ناز بمونه هم بامزهتر بشه.