یه وقتایی مشکل از خودت بوده.
همه جوره پای یه عده موندی،
همیشه با همه چیز ساختی،
بی چشم داشت خوبی کردی،
همه جوره بخشیدی،
همه جوره جنگیدی،
همه جوره برگشتی،
در صورتی که باید میرفتی
و پشتتم نگاه نمیکردی️
همه جوره پای یه عده موندی،
همیشه با همه چیز ساختی،
بی چشم داشت خوبی کردی،
همه جوره بخشیدی،
همه جوره جنگیدی،
همه جوره برگشتی،
در صورتی که باید میرفتی
و پشتتم نگاه نمیکردی️
-
غمگین جدایی موندن برای کسی که نمیارزد وقتی باید بری ولی میمونی پشیمانی از وفاداری بیجا تقصیر خودته که برگشتی ...