جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

وابستگی به مودم

1 پست
متن های وابستگی به مودم / بهترین متن وابستگی به مودم [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
جغرافی ۵۰سال آینده :
یکجا نشینها چه اقوامی بودند و کجا سکونت داشتند؟🤔
اقوام وابسته به اینترنت بودند که در کنار مودمها و گوشی ها و پریزهای متصل به شارژر اقامت داشتند😂

4.3
طنز فانتزی و تخیلی آینده اینترنت جغرافیای ۵۰ سال بعد یکجا نشینان دیجیتال وابستگی به مودم
آیا می‌دانستید که پیش‌بینی می‌شود تا ۵۰ سال آینده،...

جغرافیای ۵۰ سال آینده: یکجا نشینان اینترنتی و مودم‌ها:

آیا می‌دانستید که پیش‌بینی می‌شود تا ۵۰ سال آینده، بیش از ۹۰٪ از تعاملات انسانی از طریق اینترنت انجام شود؟ این یعنی مفهوم «یکجا نشینی» از وابستگی به خاک به وابستگی به پهنای باند تغییر می‌کند. در واقع، دانشمندان در حال طراحی «شهرهای هوشمند» هستند که در آن‌ها مودم‌ها مانند چشمه‌های آب عمل می‌کنند. سوال: آیا نسل بعدی عشایر، به دنبال سیگنال‌های قوی‌تر کوچ خواهند کرد؟

راهکار:

این طنز به خوبی نشان می‌دهد که در آینده، مرز بین کوچ‌نشینی و یکجانشینی با دسترسی به اینترنت تعریف می‌شود. شاید نسل بعدی عشایر دیجیتال، به جای چادر، مودم همراه داشته باشند!

مشابه ها