جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

وابستگی به اشیاء

1 پست
متن های وابستگی به اشیاء / بهترین متن وابستگی به اشیاء [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
ترجیح میدم به یه اهن وابسته بشم ولی به یه ادمی که معلوم نیست موندگار باشه نه️
3.9
غمگین تنهایی اعتماد نکردن به آدمها ترس از ترک شدن موندگاری در رابطه وابستگی به اشیاء
واقعیت جالب: مغز انسان در برابر درد جدایی، گاهی به...

چرا آهن رو به آدم ترجیح می‌دهم؟:

واقعیت جالب: مغز انسان در برابر درد جدایی، گاهی به اشیاء بی‌جان وابسته می‌شود. این پدیده در روانشناسی 'Object Attachment' نام دارد و نشانه مکانیزم دفاعی است. جالب است که آهن، بر خلاف انسان، هرگز ترک نمی‌کند. آیا شما هم چنین تجربه‌ای داشته‌اید؟

راهکار:

آهن هم در نهایت زنگ می‌زند و از بین می‌رود، اما ارزش آدم‌ها در تغییر و رشدشان است. شاید آنچه از آدم‌ها می‌بینیم، ناپایداری ظاهری‌ست که در واقع مسیری برای تکامل است.

مشابه ها