دلتنگم....
دلتنگ کسی ک ن میشود او را داشت و ن میشود او را خاست فقط میشود دلتنگ او شد و در حسرت داشتنش سوخت....️
دلتنگ کسی ک ن میشود او را داشت و ن میشود او را خاست فقط میشود دلتنگ او شد و در حسرت داشتنش سوخت....️
3.5
غمگین تنهایی دلتنگی برای کسی که نمیتوان داشت عشق یکطرفه حسرت داشتن نتوانستن به دست آوردن آیا میدانستید که مغز هنگام دلتنگیِ شدید، همان مدا...