من هیچ وقت در زندگیم آدم زشتی ندیدم
و باور دارم که خدا کسی رو زشت نیافریده
اگر کسی بنظرم زشت بود فقط بخاطر قلب و رفتارشه️
و باور دارم که خدا کسی رو زشت نیافریده
اگر کسی بنظرم زشت بود فقط بخاطر قلب و رفتارشه️
5.0
فلسفی مهربانی زیبایی درونی نگاه مثبت به انسان نظر شخصی در مورد زیبایی تاثیر رفتار بر ظاهر در روانشناسی، پدیدهای به نام «اثر هالهای» وجود د...