جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

نظر شخصی در مورد زیبایی

1 پست
متن های نظر شخصی در مورد زیبایی / بهترین متن نظر شخصی در مورد زیبایی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
من هیچ وقت در زندگیم آدم زشتی ندیدم
و باور دارم که خدا کسی رو زشت نیافریده
اگر کسی بنظرم زشت بود فقط بخاطر قلب و رفتارشه️
5.0
فلسفی مهربانی زیبایی درونی نگاه مثبت به انسان نظر شخصی در مورد زیبایی تاثیر رفتار بر ظاهر
در روانشناسی، پدیده‌ای به نام «اثر هاله‌ای» وجود د...

زیبایی حقیقی در قلب و رفتار انسان است:

در روانشناسی، پدیده‌ای به نام «اثر هاله‌ای» وجود دارد که در آن برداشت ما از یک ویژگی فرد (مثل مهربانی) بر درک کلی‌مان از او (مثل جذابیت فیزیکی) تأثیر می‌گذارد. آیا تا به حال کسی را دیده‌اید که پس از شناختش، در چشمتان زیباتر شده باشد؟

راهکار:

برای گسترش این ایده، می‌توانید از دوستانتان بخواهید داستان کسی را تعریف کنند که رفتارش، تصور شما را از ظاهرش کاملاً تغییر داد.

مشابه ها