به قول کوروش کبیر:
بودن با کسی که دوستش نداری و نبودن با کسی که دوستش داری همه اش رنج است و عذاب!
پس اگر همچون خود نیافتی ، مثل خدا تنها باش؛
و اگر یافتی ، او را چنان حافظ باش که گویا جزوی از وجود توست... ️
بودن با کسی که دوستش نداری و نبودن با کسی که دوستش داری همه اش رنج است و عذاب!
پس اگر همچون خود نیافتی ، مثل خدا تنها باش؛
و اگر یافتی ، او را چنان حافظ باش که گویا جزوی از وجود توست... ️
-
عاشقانه فلسفی تنهایی مثل خدا نقل قول کوروش کبیر رنج عشق و تنهایی تحقیقات عصبشناسی نشان میدهد که درد طرد شدن اجتما...