بعضیا میگن...ماها از درون تنهاييم
وگرنه دورمون پُر از آدمه ...:)
اما نمیدونن خیلیا حتی دورشون هم آدمی وجود نداره 🙂️
وگرنه دورمون پُر از آدمه ...:)
اما نمیدونن خیلیا حتی دورشون هم آدمی وجود نداره 🙂️
4.4
غمگین تنهایی تنهایی درونی احساس تنهایی با وجود آدمها نبودن کسی دور و بر ...