رفتن نبض عشق و ناتوانی در بازگشت:
آیا میدانید قلب انسان حتی پس از توقف ضربان میتواند تا چند ثانیه امواج الکتریکی تولید کند؟ به این پدیده «نبض پس از مرگ» میگویند. اما در روابط، وقتی نبض عشقی رفت، هیچ موجی باقی نمیماند. چرا گاهی قلبی که میتپد را نمیبینیم؟
راهکار:
این جمله استعارهای از لحظهای است که دیگر نمیتوانی چیزی را که رفته برگردانی. شاید لازم باشد به جای تلاش برای گرفتن نبض گذشته، به نبض تازهای در زندگیات گوش کنی.