جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

مزایای نداشتن دوست پسر

1 پست
متن های مزایای نداشتن دوست پسر / بهترین متن مزایای نداشتن دوست پسر [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
بزرگ‌ترین افتخار؟ هیچ دختری نمیتونه بهم بگه: "وای دوست‌پسرت بهم پیام داده."🎀😁️
5.0
دخترانه طنز خیانت در رابطه دوست پسر و پیام دادن مزایای نداشتن دوست پسر
تحقیقات روان‌شناسی می‌گه ۷۰٪ خیانت‌های عاطفی اول ا...

افتخار نداشتن دوست پسر خیانتکار:

تحقیقات روان‌شناسی می‌گه ۷۰٪ خیانت‌های عاطفی اول از طریق پیام‌های مخفی شروع می‌شن. پس نداشتن رابطه این ریسک رو به صفر می‌رسونه! سوال اینجاست: آیا تنها راه امنیت، مجرد موندنه؟

راهکار:

نگاهت رو می‌تونیم این‌طور هم بازنویسی کنیم: «این افتخار نشون‌دهنده‌ی اعتماد به نفس توئه، نه فقط نداشتن رابطه. خیلی‌ها توی رابطه هم می‌تونن این آرامش رو داشته باشن.»

مشابه ها